Translate

sobota, 30 marca 2013

Jak powstał blog "Pies przyjacielem człowieka"?

Planowałam stworzenie tego bloga już od miesiąca. Myślałam nad nazwą, tytułem pierwszego posta. Ogromnie zainspirowała mnie do tego Magdalena Bukowska, prowadząca bloga Psi Świat.końcu wszystko zaplanowałam i tak powstał blog "Pies przyjacielem \człowieka". Tutaj możecie dowiedzieć się różnych ciekawostek i informacji dotyczących Waszych psów. Codziennie będzie pojawiał się 1 post. Wyjątki będą wtedy, gdy będę miała coś ważnego do powiedzenia. Na przykład dzisiaj pojawią się 2 posty o ciekawostkach. Źródło ciekawostek to wikipedia, itp. W niektórych postach pojawią się informacje o moim psie, tj. co lubi, jakie karmy stosuje, itp. W lipcu pojawi się post o 4 urodzinach Puńki. 
Bloga prowadzę sama, choć czasem, o niektóre informacje zapytam mamę.
Kontakować się ze mną można poprzez adres e-mail: madzik817@interia.pl. Zachęcam Was do przesyłania fotografii Waszych pupili na mój e-mail. Wysyłając zdjęcie, podajcie swoje imię i miejscowość, np. Anna z Warszawy. (Jeśli podacie swoje nazwisko w wiadomości prywatnej, to nie będzie ono publikowane w poście. Chyba, że na Waszą prośbę.)
Zdjęcia będę pokazywać w postach. Będzie to wyglądało mniej więcej tak:
Anna z Warszawy
/zdjęcie/
 Proszę też, abyście w wiadomości wraz ze zdjęciem, podali rasę i ogólny wygląd psa, za co bardzo dziękuję.
                                                                             Magda Tofil



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz